torsdag 18 augusti 2011

Bryan Ferry & jag

Vi kommer att stå med armarna om varandra sida vid sida på scenen och röra oss fram & tillbaka efter musiken...

Jag brukar inte vara impad utan tycker att även kändisar är vanliga människor. Men, är Bryan Ferry det - min gamla idol på 80-talet (ni kommer väl ihåg "Avalon" och "More than this" med Roxy Music)? Ja, gammal tyckte jag han var redan då. Men...åh...så snygg! (Om man skulle vara väldigt nära honom kan man ju sluta ögonen så man slipper se den dåliga hyn)

Tänk om jag skriker och svimmar?? På lördag, Dalhalla!

Höll på att glömma vintipset! Att dricka till höstens svamp: Morellino di Scansano - ett Maremma-vin (område i Toscana). Gott, mmmm! Annars går bra med en Primitivo.

1 kommentar:

  1. Jag får väl tänka mig någon häftig körsångerska…

    SvaraRadera